Pages - Menu

21 paź 2014

Nagroda w konkursie DOVE i Linki do testowania produktów

 NAGRODA W KONKURSIE DOVE



Dzisiaj chciałabym pochwalić się Wam moją nagrodą, którą wygrałam na portalu wizaż. Jest to nowa seria kosmetyków Dove Oxygen & Moisture  do włosów cienkich i pozbawionych lekkości. W skład zestawu wchodzi 



- Szampon- lekka formuła o innowacyjnym działaniu. Nawilża cienkie włosy, nadając fryzurze większą sprężystość i objętość
- Odżywka-  nawilża i delikatnie wygładza włosy bez obciążania. Zawiera technologię Oxyfusion  z lekkimi składnikami pielęgnacyjnymi.
- Lekki nawilżający suflet do włosów- pełni rolę bardzo lekkiej, nawilżającej maski o bogatej formule.
-Spray unoszący włosy u nasady- forma lekkiej mgiełki unosi włosy u nasady i dodaje im do 95 % objętości.


Nagrodę wygrałam wypełniając formularz z własnymi danymi oraz odpowiedzią na zawarte w nim pytanie. Bardzo się cieszę z wygranej i mam nadzieję, że niedługo też mi się poszczęści.  Zapraszam więc Was na kolejne konkursy prowadzone na stronie WIZAŻ

Zachęcam do brania udziału :

Wypełnij ankietę i przetestuj 1 z 50 dermokosmetyków Palmer’s! 

                                           PRZETESTUJ 


* Wypełnij formularz i przetestuj produkty DOVE 

                             PRZETESTUJ 

* Wypełnij formularz i przetestuj produkty przeciw wypadaniu włosów. 
             
                                     PRZETESTUJ



4 komentarze: